-> ŠKODA 120 GLS: Všichni tam namontovali vlečku, protože se lépe shání suchej 5q? :D:D:D:D
To je asi největší for, dnešního dne :D.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ENGINE"
- 781.135 -
- karburátor sedr 136
- rozdělovač p. Urbi
- svíčky Brisk D17YC
- oil (castrol magnatech 10W-40)
- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem
PŘEDNÍ NÁPRAVA
hřebenové řízení
stabilizátor 19mm p.Svozil
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
závodní okruhové pružiny SpeedPRO
ZADNÍ NÁPRAVA
kyvná náprava
nové silentbloky podélných ramen
pružiny seříznuté o 1 závit
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
PNEU
Michelin energy 165/70 R13
PROVOZNÍ KAPALINY
- chladící směs (G 48 + des. voda)
- brzdová kapalina DOT4
- převodový olej PP80
DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]
NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:
-> haso: zo mňa si robíš piču?

-> ŠKODA 120 GLS: ŠKODA 120 GLS 08.02.12 16:14:55 napsal:
Nalejeme si čistého vína soudruzi. Kdyby od začátku Škodovka do Mka
montovala 5kvalt, tak z vás polovina jezdí na kyvné nápravě. A protože
se suchý 5q schání lépe než mokrý, tak jste automaticky dali vlečku.
keci v kleci!
ehm jen za originalisty, ve 130 r.v.85 mam vlečku 5q a ve 120r.v.88 mam kyvku 5q. Měnit to nehodlám, obě auta sou super. A do červený bych ani nedal jinej motor, 120-kový to taky utáhne.
Nalejeme si čistého vína soudruzi. Kdyby od začátku Škodovka do Mka
montovala 5kvalt, tak z vás polovina jezdí na kyvné nápravě. A protože
se suchý 5q schání lépe než mokrý, tak jste automaticky dali vlečku.
keci v kleci!
ehm jen za originalisty, ve 130 r.v.85 mam vlečku 5q a ve 120r.v.88 mam kyvku 5q. Měnit to nehodlám, obě auta sou super. A do červený bych ani nedal jinej motor, 120-kový to taky utáhne.
-> Matulo: hinten nie henten

-> ŠKODA 120 GLS: kupil sem si škodovku s 5q kyvkou a stejně jsem tam dal vlečku. A nebylo to jen proto že sem potřeboval vyhodit x tis za napravu a renovaci.
-> Matulo: tak to si vedle 

-> ŠKODA 120 GLS: ty podla mna nevies co chces, alebo chces to co vobec nikde nevyuzijes, alebo to chces len preto, ze to ma ten, ten, henten a aj henten... 

Nalejeme si čistého vína soudruzi. Kdyby od začátku Škodovka do Mka montovala 5kvalt, tak z vás polovina jezdí na kyvné nápravě. A protože se suchý 5q schání lépe než mokrý, tak jste automaticky museli dát vlečku.
Mám možnost jezdit v obojím. S kyvkou je větší zábava, s vlečkou se cítím daleko jistěji. Jestli někdo říká, že v tom není skoro rozdíl, nikdy to na vlastní kuži nezkusil.
-> palinator: ani ja, nemam gulu!




-> havlik:
Pravdou je, že auto s vlečkou jsem nikdy neřídil, ale to, že u auta s kyvkou jde zadek ze zatáčky víceméně sám, když se ubere plyn, to je fakt. Já jsem tím chtěl nastínit, jestli by zrovna tahle vlastnost opravdu dobrýho jezdce nějak výrazně limitovala nebo by se s tim dokázal porvat.
Pravdou je, že auto s vlečkou jsem nikdy neřídil, ale to, že u auta s kyvkou jde zadek ze zatáčky víceméně sám, když se ubere plyn, to je fakt. Já jsem tím chtěl nastínit, jestli by zrovna tahle vlastnost opravdu dobrýho jezdce nějak výrazně limitovala nebo by se s tim dokázal porvat.
-> ŠKODA 120 GLS: nenašel? To je divné.. Vždyť ty zrepasované vlečky se všude válí,rostou na stromech a většinou je nikdo nechce..
-> minno:
No, nevim jestli posral, zkušený by měli mít už ve střevech forézu
, spíš jsem čekal, že někdo řekne, že to auto s kyvkou by ve druhý vracečce předjelo kolo.
No, nevim jestli posral, zkušený by měli mít už ve střevech forézu


-> palinator: ono by stacilo porovnat seriove napravy na seriovem aute a nemusi to byt nijak upravene a je to jasny. Kdyz mas napravu kde ti pruzina povoli vykyv 0-2cm tak opravdu asi nic nepoznas.
-> minno: koleso s bubnom by bolo v cieli skor jak cely voz! 

-> minno 08.02.12 16:00:50:




-> minno:
ale je to tak

-> palinator 08.02.12 15:58:33: to možno áno, ale ten s kyvkou by sa behom závodu viac krát posral

-> minno: já nemám nic proti vlečce, akorát jsem zatím ve slušném stavu, žádnou nenašel za rozumný peníz



Když je tady takovej flame zase kyvka vs. vlečka, zajímal by mě absolutní rozdíl v čase s jedním jezdcem na okruhu, kterej by použil 2 téměř stejná auta, akorát jedno s vlečkou a druhý s kyvkou. Jezdec by uměl jet na hranici fyzikálních možností... možná bysme se divili, jakej je rozdíl....malej.
